הלגוס ולגוס

דיון מתוך פורום  אורתופדיה

19/07/2002 | 11:27 | מאת: בילי

שלום לכולם ולך ד"ר. אני סובלת מהלגוס ולגוס בשתי הרגליים. היום אני בת 24 ובגיל 14 עברתי ניתוח ברגל ימין כדי להוציא שכבה של קליפה שהקיפה את העצם הבולטת. לא הורידו לי את העצם מפניי שאמרו שעד גיל 18 יש סיכוי שהיא תגדל חזרה. לפניי 4 חודשים עברתי שוב ניתוח באותה רגל ששייפו לי את העצם וניסרו אותה ושמו לי ברזל לישר את האצבע שנדחפה לצד בעקבות הגדילה של העצם. (שברון). אני עדיין סובלת מאותה כף רגל ונאמר לי כי הניתוח לא הצליח. אני ממש לא יודעת מה לעשות כי כבר עברתי בה 2 ניתוחים ואני רוצה לדעת מה כדאי לי לעשות ולמי לפנות . יש לי גם את הרגל השנייה שממש לא נראת טוב ואני רוצה לטפל בה בצורה טובה ובפעם אחת. אודה לך אם תוכל לעזור לי.

כאשר אומרים שהניתוח לא הצליחה כוונה היא שחלה תקלה כל שהיא או טעות בביצוע הניתוח. ניתן לתקן זאת אך ורק באמצעות ניתוח . נבון יהיה מצידךאם תפני לאורתופד המתמחה בניתוחי כפות רגליים לקבלת דעה שניה ולעיתים אף שלישית .הדבר מחייב כמובן בדיקה ישירה של רגליך ובדיקת צילומי הרנטגן.

19/07/2002 | 19:44 | מאת: בילי

שלום ד"ר. קודם כל תודה על התשובה. אני רוצה לציין שהמנתח שניתח אותי הוא מומחה לכף רגל בבי"ח איכילוב והייתי אצל אורטופד שבדק את הרגל והוא שלח אותי ליועץ הקופה של מאוחדת כדי שהוא יבדוק אותי. אני ממש סובלת מהרגל ואני דורכת ממש רק על הצד החיצוני שלה. אשמח אם תוכל לתת לי שם של מומחה שאני יוכל לפנות אליו. תודה מראש . בילי

מנהל פורום אורתופדיה