כאבים ביד ימין

דיון מתוך פורום  אורתופדיה

06/07/2002 | 16:07 | מאת: דודו

מזה מספר חודשים אני סובל מכאבים עזים ביד ימין החל מהכתף עד המרפק , בדיקות דם נעשו והכול תקין בבדיקת אולטראסאונד לא נמצא דבר , צילום גם , מרפאת כתף נאמר לי שצריך לילמוד לחיות עם הכאב , טיפולים אלטאנטיבים גם ניסתי בקיצור אין מענה .... האם יש עוד משהו לנסות ולבדוק???

אינני יודע. המידע שאתה מביא הוא כל כך "דליל" שאי אפשר לעשות איתו משהו. אם ברצונך לקבל עזרה בדרך זו התאמץ קצת יותר פרט היטב אתנתוניהרקע שלך, מצבך הריאותי, טיב מחושיך התנהגותם כמה זמן הם נמשכים . ציין במפורש איזה בדיקות עברת ( לדוגמא איזה צילומים? אולטרהסאונד של מה? ) וכו' ורק אז יכתכן ואפשר יהיה להתקדם.

08/07/2002 | 18:21 | מאת: צופיה

אסור לך להתיאש מהמצב !! לי היו כאבים ביד ימין - דלקת בגיד . תשובה זהה קבלתי מרופא אורטופד שעלי לחיות עם זה . זה עינוי גדול וכאב נורא. לא הסכמתי עם הקביעה. טופלתי על ידי פיזיוטרפיה ולא משתי מזה. טיפלתי על ידי רופא שמומחה לפרקים , טופלתי על ידי רפואה אלטרנטיבית. למדתי כיצד לעבוד עם היד מבלי לאמץ אותה יותר מידי שיקום בבית חולים . לא ויתרתי למרות שהרופא הרים ידיים ממני. אמרתי לו אני ילך ויטפל ביד עע הסוף. היום ברוך השם אני מתפקדת טוב . העיקר מנוחה ושוב נוחה מתנועה מתמשכת שגורמת למאמץ באזור והמון סבלנות כלפי עצמך. רפואה שלמה מכל הלב

מנהל פורום אורתופדיה