לאחר שיחזור רצועה

דיון מתוך פורום  אורתופדיה

02/06/2002 | 20:53 | מאת: יוסי

שלום , שמי יוסי אני עברתי שיחזור רצועה צולבת קידמית אני שחקן כדורגל שיחזרו לי את הרצועה , עם גידים מהרגל + בורג וכו... אני 6 שבועות לאחר הניתוח ואתמול כאשר ישנתי כנראה מתוך שינה היסתובבתי לצד השני במהירות בעזרת הרגל וגם על הרגל ופתאום הרגשתי כאב חזק מאחורי הרגל וגם מהצד עכשיו , זה לא היה קרע חזק מאוד כמו שהיה לי שקרעתי את הרצועה אך זה כאב ,ומאז כואבת לי הרגל טיפה יותר ממה שכאבה לי קודם שאלותי הם : 1 האם קרעתי את הרצועה עוד הפעם? 2 האם הרצועה יכולה להקרע כל כך בקלות ומהר לאחר שיחזור עם גידים ובורג שזה אמור להיות יותר חזק? 3 אם כן קרעתי את הרצועה היה אמור להיות לי כאב תופת כמו בפעם הראשונה ולא הייתי יכול לדרוך על הרגל ? 4מה זה יכול להיות סתםמרגישות של המקום או גירוי ?? אנא כל רופא שמבין ברצועות בבקשה ענו על שאלותיי תודה יוסי

לא סביר שקרעת את הקישור החדש בתנועה כפי שתארת. ולכן כןסביר להניח שמדובר מכאב שנגרם עלידימתיחה של הצלקת הניתוחית (הצלקת אינה רק בעור אלא גם ברקמות עמוקת יותר. )

08/06/2002 | 12:51 | מאת: יוסי

יש לי כאבים עד עכשיו כבר שבוע וחצי מאז לא יתכן שקרעתי עוד הפעם כי הסתובבתי על הרגל ועם הרגל הבורג חזק אי אפשר לקרוע ככה סתם כי אני רק 6 שבועות אחרי הניתוח?

מנהל פורום אורתופדיה