ניתוח גורלי ומפחיד

דיון מתוך פורום  אורתופדיה

07/05/2002 | 22:26 | מאת: מלי

בעלי נכה צהל בן 53 עתיד לעבור ניתוח החלפת פרק הירך ולאחר מכן את שתי הברכיים כתוצאה משחיקה של השנים והחמרה עקב כך בביקור אצל פרופ' מומחה למצבו שהופנה ע"י משרד הביטחון יש חשש גדול בניתוח כיון שבעלי נמצא בסיכון גבוה ובמצב מסובך של העצמות שבגופו מה עוד שבשנת 90 היה לו חיידק קטלני בשם...קוקוס ופרופ' עטר דני ניתח אותו והוציא לו משם מורסה ענקית לדבריו אני מקוה שהמידע המועט הזה יעזור לי במתן הרגשה נכונה לגבי: האם לנתח או לא ואם כן מה הסיכויים שבעלי יישאר עם הרגליים ולא ייכרתו אותם בתקווה שהחיידק יתעורר? ובנוסף המליצו על פרוטזה מאלמוג שנעשית באופן פרטי ממומן ע"י משרד הביטחון? אודה למענה מעודד ומרומם כיון שלי קשה מאוד ובעלי מוכן לעבור את הניתוח ואפילו לאבד את רגליו עצוב.

לקריאה נוספת והעמקה

מלי שלוםרב תודה על האמון שאת נותנת אבל במקרה כה מסובך כפי שאת מציגה יהיה זה בלתי רציני בעליל לנסות לחוות דעה לגבי סיכויי ההצלחה של ניתוח ללא עיון מעמיק בתיק החולה כולל ממצאי אישופזים קודמים, ללא בדיקה וללא צילומי רנטגן.

08/05/2002 | 21:41 | מאת: מלי

תודה לך שהשבת לי, זה אפילו ריגש אותי במעט, הייתי רוצה לשוחח איתך טלפונית אם אפשר, יש בידיי את צילומי הרנטגן ובדיקות רפואיות מעמיקות אשמח אם תיצור עימי קשר בטלפון 067377411 ושוב תודה!!!

מנהל פורום אורתופדיה