כאבים בלתי-מזוהים בברך

דיון מתוך פורום  אורתופדיה

05/05/2002 | 00:38 | מאת: מאיר

ד"ר אסא לב, שלום! לפני 3 שנים בערך נפלתי על שולחן לאחר שהוא נשבר. התעלפתי, נלקחתי לצילומים וכו', ולאחר תקופה של חודש בערך בבית ובפיזיותרפיה חזרתי לביה"ס כשמדי פעם אני הולך לפיזיותרפיה. אבל אף רופא לא ידע מה זה או איך אפשר לטפל בזה חוץ מהתעמלות. עכשיו זה עדיין כואב מדי כמה ימים - כל 15 יום בערך. אני עושה תרגילים קבועים - בערך כל יומיים אבל זה לא ממש עוזר - זה עוזר רק זמנית. האם אתה יכול לעזור לי? להציע שיטה/משהו אחר ע"מ להקל את הכאבים ואם אפשר להפסיקם לגמרי? בתודה מראש, זה ממש יעזור לי מאיר.

שאלתךמזכירה לי את הבדיחה על היהודי שהיה מבקר יום יום םבכותל המערבי ובוכה וצועק לאלוהים " עשה שאזכה פעם אחת בטוטו" יום אחד הוא שמע בת קול מן השמיים אומרת : " או-קי " אבל תמלא פעם טופס. מה זה קשור לשאלתך? או קי אני מוכן לנסות לעזור אם תספר לי מה כואב לך ואם תהיה ממש נחמד אולי גם באיזה נסיבותזה כואב מה מגביר את הכאב מה מחליש אותו. מה בדיוק קרה לך לאחר הנפילה מה הייתה הפציעה וכו'.

07/05/2002 | 19:39 | מאת: מאיר

אני מבין אותך, אבל הבעיה היא שאין לי מושג מה הפציעה. אחרי שנפלתי כמו שאמרתי עשו לי צילומים והלכתי לכל מיני רופאים ולפיזיותרפיה, אבל הם לא עזרו לגמרי. זה כואב לי מדי כמה זמן כמו שכתבתי, וחוץ מזה זה כואב במיוחד אחרי שאני לא עושה זמן-מה כושר - ריצות, כדורסל וכו'. אז זה עובר רק אחרי תרגילים ושינה. מה כואב לי? כואבת לי ברך שמאל בקטע שבין הפיקה לעצם בצד ימין - בשקע שם. מה מחליש אותו? תרגילים כמו שאמרתי, וגם משחות כמו וולטרן אמולג'ל, וכד'. מקווה שעכשיו תדע לעזור, בתודה, מאיר.

מנהל פורום אורתופדיה