צליפת שוט

דיון מתוך פורום  אורתופדיה

30/03/2002 | 16:38 | מאת: דורון

לפני כ- שבוע עברת תאונת דרכים קלה. במשך כשבוע חבשתי על צוארי "צוארון אורטופדי". כאבי הצואר חלפו אך נשארה תחושה קלה בבסיס הצואר, לעומת זו הכתף השמאלית מתוחה וכואבת, בעיקר בשעת שכיבה. כמו"כ "נתבשרתי" ע"י בעלי נסיון כי אמשיך לסבול תופעות כגון סחרחורת וכאבים שונים במשך תקופה ארוכה - אפילו שנים. מה האמת.

לקריאה נוספת והעמקה

האמת -כך אומר הפתגם - היא בעיני המסתכל. עם זאת ,אפשר להכליל באופן גס , ולקבוע כי במידה שהמהירות היחסית בעת התאונה קטנה מ 60 קמ"ש הסיכוי הוא לריפוי מהיר.

29/02/2004 | 14:47 | מאת: שי

לפני כ-4 שבועות עברתי תאונת דרכים. כאשר רכב נכנס בנו מאחור. אני ישבתי מאחור ולא היה מגן ראש מאחור. תחילה היו תחושות קלות של כאבים בצואר ובכתף. עם לבישת צוארון , התחלתי פיזיוטרפיה עב"ס יומיומי. כנראה, משעזרה הפיזיוטרפיה להרפות מעט את השרירים המאוד תפוסים (בצואר, בגב ובכתפיים), החלו כאבי ראש איומים.תוך תחושה חזקה של "זרם" בראש. זה נשמע אולי מוזר, אבל הרגשתי כל מכשיר חשמלי בסביבה, ע"פ מידת הקרינה (לךדוג' מיקרוגל- כאבים הכי איומים. תוצאות ה-c/tיגיעו רק עוד שבוע. בינתיים אני מתהלכת כסהרורית, רווית כאבי ראש לא רגילים (שגם משכחי כאבים לא מדגדגים להם) אם אפשר לעזור לי, אם מישהו חווה משהו דומה, מהן דרכי הטיפול הכי מהירים וטובים כמובן.

מנהל פורום אורתופדיה