קרעים בגידים
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב .לאחי יש קרעים בשתי הכתפיים. 1.6מ"מ. וכן נוזל. האם יש פיתרון מלבד ניתוח. ומה אחוזי ההחלמה . גילו 65. קראתי על ניתוח חדש שמבוצע בב"ח איכילוב .החדרת בלון עד כמה זה מוצלח והאם ישנם קריטריונים לניתוח זה?. תודה סדובסקי רוחמה
לקריאה נוספת והעמקה
הקרעים שציינת אינם בהכרח סיבת הכאב והם שכיחים מאד בגיל המדובר ולעיתיים קרובות אינם מלווים בכאב . בכלמקרה שווה לנסות תקופת טיפול לא ניתוחי . במדה שזה לא מצליח כעבור כ 6 חדשים הפתרוןהנו ניתוחי נכון יש שיטה המבוצעת בעוד כמה בתי חולים ( לדוגמא וולפסון זיו ) שלהתדלת בלון. על התאמתה לאחיך יש לדון עם המנתח