אוסטאופיטים
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב עשיתי צילום צווארי ורשום שיש לי אוסטאופיטים קידמיים קטנים בחוליות c5-6 , היצרות מרווחים הבין - חוליתיים בגובה חוליות c5-6-7 ' זקיפות יתר בע"ש צווארי אשמח עם אקבל הסבר
אוסטאופיטים הנם זיזי עצם הצומחים משולי החוליה . היצרות המרווח בין גופי החוליות ( חמישית שישית ושביעית) היא ביטוי ל"התישנות הדיסק שבין החוליות". לגבי "זקיפות יתר" - אני מניח שהכוונה להתיישרות של הקימור הרגיל של עמוד ההשדרה הצוארי . בסה"כ שינויים ניווניים שגרתיים
שלום !שאלתי אותך שאלה בקשר לצוואר ותשובות שקיבלתי את הבדיקות עשיתי בעקבות כאבים ביד ימין התעיפות וחולשה . שאלתי העם יש קשר לצוואר במקרה הזה ?
יתכן בהחלט שיש קשר