האם כדאי להשתמש במכשיר backlife

דיון מתוך פורום  אורתופדיה

19/12/2013 | 08:31 | מאת: פרח

בעלי סובל מכאבי גב לאורך שנים שנובעים מבלטי דיסק בחוליות העורף ובחוליות הגב התחתון. ראינו שיש פרסומת למכשיר backlife. נשמח לדעת אם אכן שווה לקנותו? האם האורתפדים ממליצים עליו? האם המכשיר יכול לעשות נזק? תודה.

19/12/2013 | 08:56 | מאת: ד"ר לרפואה סינית

החשוב ביותר הוא להפחית לחץ בין החוליות ולשחרר את הגב מכח הכובד. שימוש על בסיס יומי ימנע החמרה והכאבים יחלפו.

21/12/2013 | 12:31 | מאת: ד"ר אסא לב-אל

בקשי לנסות

מנהל פורום אורתופדיה