כאבי גב תחתון
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום.אני סובל מכאבי גב תחתון ובעיקר בצד שמאל, מזה כ9 חודשים,כאבים שבאים והולכים.כרגע סובל מכאבים בעכוז שמאל.עברתי בדיקות אצל אורטופד ובנוסף מיפוי עצמות וצילום שהיו תקינים.אני רץ ריצות ארוכות מספר פעמים בשבוע ומגוון ברכיבה על אופניים על מנת להפחית את העומס על הגב.האם כדאי לבצי c.t. של הגב? יש תקופות שכלל אין כאבים ותקופות של שבוןע -שבועיים עם כאבים. אבקש המלצה להמשך תודה
תראה אתר עם כל האינפורמציה וגם פתרון לכאביך לפני כל צילום תרופות זריקות טיפול ועוד: www.gavback.co.il
מיפוי עצמות תקין שולל אבחנה של גידול בעצמות . כיון שכך אם מצבך אינו דורש טיפול דחוף אין מה למהר עם ט"מ(CT)
צור - עליך ללמוד לשכב ולשבת נכון - הלחץ על חוליות עמוד השדרה יפחת והכאב יעלם http://www.rafieshet.co.il
תודה על התשובה. קיימת בעיה לבצע בדיקת CT, או שאם אם לא חובה, אז עדיף להימנע?
סבלתי נוראות מכאבי גב כתוצאה מבלט ולאחר שימוש קצר הכאבים עברו. היום אני ממשיך בתחזוקה ואין כאבי גב.
שלום ד"ר. קיבלתי את תוצאות הבדיקה ולצערי יש לי בלט דיסק שגורם ללחץ על השק הטקטלי בחוליות L4-5 והצרות פורמינלית דו צדדית. בנוסף, בקע ב L5-S1 בדיסק אחורי שגורם לחץ על שק האטקטלי. שאלתי היא, מה היית ממליץ להמשך טיפול? האם כדאי ליטול אטופן לשיכוך הכאבים? אולי זריקה? מה לגבי ריצה? לאחר 4 שבועות ללא ריצה, רצתי פעמיים בקצב קל מאוד והרגשתי הקלה רצינית באיזור הכואב.האם זה הגיוני, או סתם מקרי? תודה,צור