טיפול בגלי הלם

דיון מתוך פורום  אורתופדיה

26/11/2012 | 15:23 | מאת: משה

אני בתהליך טיפול בגלי הלם, זה כואב רצח, ללא הרדמה מקומית או משהו דומה. מדובר על פטישון שדופק בדורבן במהירות גבוהה. קשה להאמין שבתקופה של רפואה מתקדמת משתמשים בפתרון כזה. נראה שאני הולך על ניתוח אנדסקופי. מישהו עבר ניתוח כזה ? מבקש לקבל מידע נוסף. תודה.

15/01/2013 | 19:42 | מאת: אהוד-דורבן קליניק

שלום משה נכון להיום ישנן מספר שיטות המנסות להקל על הכאב בדרבן העקב : פיזיותרפיה, גלי הלם ,מדרסים , הזרקת קורטיזון לכף הרגל (לרוב מאפשרת הקלה זמנית בלבד), אך הטיפול היעיל והמוצלח ביותר הינו הטיפול בלייזר רך . לפרטים נוספים ודרכי טיפול : אהוד מ. www.dorban-clinic.co.il

מנהל פורום אורתופדיה