טיפול בגלי הלם
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בתהליך טיפול בגלי הלם, זה כואב רצח, ללא הרדמה מקומית או משהו דומה. מדובר על פטישון שדופק בדורבן במהירות גבוהה. קשה להאמין שבתקופה של רפואה מתקדמת משתמשים בפתרון כזה. נראה שאני הולך על ניתוח אנדסקופי. מישהו עבר ניתוח כזה ? מבקש לקבל מידע נוסף. תודה.
שלום משה נכון להיום ישנן מספר שיטות המנסות להקל על הכאב בדרבן העקב : פיזיותרפיה, גלי הלם ,מדרסים , הזרקת קורטיזון לכף הרגל (לרוב מאפשרת הקלה זמנית בלבד), אך הטיפול היעיל והמוצלח ביותר הינו הטיפול בלייזר רך . לפרטים נוספים ודרכי טיפול : אהוד מ. www.dorban-clinic.co.il