שבר שורש כף יד
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום נפלתי ושברתי את שורש כף היד. לאחר 3 שבועות עדיין כואבת. עקב כך פניתי לאורטופד ששלח אותי לצלום והמליץ לשקול ניתוח כי לדבריו תהיה לי מגבלה. הוא שלח אותי שוב לבית החולים ושם צולמתי שוב ונאמר לי שאין בעיה והכל תקין. האם כדאי לקבל חוות דעת נוספת כדי לא להשאר עם בעיות כי אני לא שקטה אנא חזרו אלי עם הצעות והדרכה מה לעשות
לקריאה נוספת והעמקה
יש בשרש כף היד 8 עצמות ויש להניח שרק אחת או שתים מהן נשברה . אם אינך שקטה פני למומחה לכף יד שיסביר לך בדיוק מהי העצם השבורה ומה ההגיון בבחירת טיפול מסויים על אחר