חזרה לריצה לאחר שבר מאמץ
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, נתגלו לי שברי מאמץ לפני כחודש וחצי בשני השוקיים ובירך (לאחר מיפוי עצמות) והאורטופד אמר לי לנוח שלושה חודשים. הקפדתי על שנה טובה (10 שעות בלילה) אכילה מרובה של סידן ומנוחה לרגלים וכרגע אני לא מרגיש כבר את השברים. האם יכול להיות שהם כבר החלימו? ומתוך עניין איך יודעים מה הדרגה שלהם? אני מוסיף תמונה של המיפוי וניתוח. http://imageshack.us/a/img856/5743/img03851h.jpg http://imageshack.us/a/img839/7428/img0383rp.jpg תודה רבה!
לפי הממצאים היה לך שבר מאמץ רק בעצם הירך וגם הוא רק בדופן אחת כלומר דרגה 2 . אין מניעה לחזור לפעילות לאחר 3 חדשי מנוחה.
תודה רבה! האם יש סיכוי שהשבר כבר התאחה לאחר חודש וחצי? ושאני יכול לחזור לפעילות כבר?