כאבים ונפיחות בעצם הקרסול
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
במוצאי שבת החלקתי (אבל לא נפלתי) על מים והרגל הזאת עצרה את הנפילה גם הגב כאב לי אבל עבר.. ואתמול בלילה התחילו לי גירודים בעצם של כף הרגל הבנתי שזה נחשב לעצם הקרסול אם אני לא טועה בצד ימין של כף הרגל. בהתחלה חשבתי שמדובר בעקיצה אבל היום זה התנפח מאוד וזה אדום, כואב ומגרד בו זמנית.. קשה לי להזיז אותה וגם לדרוך מתחיל להיות קשה. אשמח לדעת מה זה יכול להיות, היות ולצערי אין לי אפשרות לגשת לרופא היום.. תודה מראש על תשובתך.
היום כשהנפיחות ירדה טיפה אני רואה שכן קיימת עקיצה.. השאלה אם יכול להיות שזה תגובה אלרגית לעקיצה או משהו בנוסף.. כי הגירודים לא מפסיקים לא יכלתי לישון בלילה, וגם זה ממש כואב וקשה לי לדרוך על הרגל.
צד ימין של איזה איזה כף רגל ?