שאלה בנוגע לכאבים בברך
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לפני כשבוע בזמן פעילות גופנית -גלישה בים סובבתי את הברך הימנית שמאלה והרגשתי כאב עז רגעי אר חלף לאחר מספ שניות באותו היו לאחר מנוחה התחלתי להרגיש כאבים עזים בעת הזזת הברך שמאלה (באותו הכיוון) ומאז אני מגבלת בתנועה לאותו הכיוון, יש לציין כי אני פעילה כרגיל אך מוגבלת בכיפוף הברך שמאלה,בעלי טוען שכנראה מתחתי את הרצועה בברך ואין טיפול, האם דרוש בדיקת אורטופד ?
לקריאה נוספת והעמקה
סביר יותר שנגרם לך קרע של מניסקוס. אם המחושים לא יחלפותתוך 3-4 שבועות כדאי שתפני לאורתופד