תמט במחוליה מותנית וקרע בסהרון חיצוני בברך
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לאמי, בת 83, אובחן תמט בחוליה מותנית l4 וסינוביטיס קשה במדור לטרלי ברך ימין - קרע בסהרון חיצוני ברך ימין. היא סובלת מכאבים חזקים, ומטופלת במשך חודש בזריקות מיוקלציק (נשאר לה חודש נוסף). 1 האם הזריקה הזאת אמורה להפחית את הכאב בברך ובמותן? 2 כיוון שבינתיים הכאב עז ואינו פוחת, האם יש טיפול אחר או נוסף להפחתתו? תודה מראש, יריב
המיוקלציק לא נועד לטפל בכאב הברך . הוא אמור לסייע לכאב הגב אבל לדעתי יעילותו מפוקפקת יש תרופות נגד כאב לעוצמות כאב שונות. הרופא המטפל יודע מהן ויש לתיתן בצורה מבוקרת תוך מעקב בכדי להשיג הורדת כאב ללא סיבוכים .