כאבים בכף רגל ימין
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר אסא. לפני כ-3 חודשים סגרתי מגירה מעץ בכוח עם כף הרגל ,לאחר כמה ימים נשלחתי לבדיקת אם אר איי-התוצאות:תפליט מעט מוגבר במפרק הקרסול ובמפרק הטאלו נביקולרי וגם באם טי פי 1 כמו כן נוזל בבורסה הקלנקאית.טופלתי באטופן ללא הטבה.כרגע,יש קצת פחות כאב אך אחרי הליכה של כמה דקות כואב לי בעיקר בקרסול הפנימי.ברצוני לדעת האם זה יכול להיות ממושך בסדר גודל של שנים?האם זה בכלל אמור לחלוף?אני בת 40 ובריאה.איך אפשר לעזור לנוזלים להספג?אני קצת חוששת מפיזיוטרפיה.אני מבקשת שתשתדל לענות לי לגבי זמן ההחלמה (כמובן באופן כללי-טווח מקסימלי)
איני יכול לדעת. התמונה לא ברורה.