שבר בבוהן בכף הרגל
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לפני 8 חודשים שברתי את האצבע הגדולה ברגל, נעשה צילום ולאחר מכן קיבעו לי את האצבע ע"י חבישה ונאמר לי להסיר את התחבושת כל ערב ובבוקר לחבוש שוב. היום לאחר 8 חודשים אני סובלת מכאבים חזקים באצבע, לעיתים תלוי בסוג הנעל שאני נועלת ולעיתים תוך כדי הנהיגה ברכב אני סובלת מכאב חזק. במשך היום יש כל הזמן כאב מנדנד. מה ניתן לעשות? האם ישנו צורך בצילום חדש, אולי לא התאחה כפי שצריך?
יש צורך בבדיקה וצילום חדשים