פריצת דיסק וכאבים חזקים

דיון מתוך פורום  אורתופדיה

18/08/2012 | 16:34 | מאת: עומר

שלום, מזה כ-1.6 שנה אני סובל מכאבי גב שמקרינים לי לרגליים. לפני שלושה חודשים עשיתי צילום CT ומצאו לי פריצת דיסק בין S1-L5 ובלט דיסק בין L5-L4. אני לוחם בשירות צבאי ואני עובר ביום יום הרבה מאמצים פיזיים, ומיום ליום הכאבים גדלים, היום אני כמעט לא עושה כלום ונותנים לי לנוח אבל אני לא מקבל את הטיפול שמגיע לי והמנוחה לא עוזרת אלה רק מחמירה, הייתי במיון היום ואמרו לי לעשות זריקה וסירבתי, אני לא מודע להשפעות של הזריקה ורציתי לדעת עליה יותר ואם כדאי? וגם אם אני ימשיך לסבול ולא לטפל בגב אני יכול להגיע למצב של להיות נכה? תודה רבה ושבוע טוב.

18/08/2012 | 16:55 | מאת: פיזיוטרפיסט מומחה

תדחה כל הצעה לניתוח ותנסה כל טיפול אחר. זריקות עוזרות לפרק זמן קצר ואז הכאב חוזר. צריך משהו שירפא אותך כי אתה בחור צעיר.

18/08/2012 | 17:06 | מאת: עומר

השאלה שלי היא האם הזריקה מזיקה כי כרגע אני סובל ממש מכאבים חזקים ואם זה הפיתרון לתווך הקרוב וזה בסדר ולא יעשה בעיות נוספות אז אני מוכן לקחת זריקה. והטיפולים בצבא זה עניין של הרבה זמן ואני לא מקבל את מה שמגיע לי ואני צריך משהו שיעזור לי בתווך הקצר. ותודה על העזרה.

מנהל פורום אורתופדיה