תסמונת הצביטה
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, מזה כמה חודשים אני סובלת מכאבים ביד ימין, בעת הרמת היד,בעת ביצוע תנועות חדות או הדורשות מאמץ ובזמן השינה. עשיתי צילום, ללא ממצאים, ביקרתי אצל אורטופד שאמר שזו תסמונת הצביטה או קרע בגיד,נתן לי אטודולק לשבועיים (שלא הועיל במאומה)ושלח אותי לאולטראסאונד שעדיין לא הגיע מועדו(אפשר למות במדינה שלנו עד שמקבלים תור...) בינתיים יש ימים טובים ויש ימים שאני ממש כואבת ומוגבלת בתנועה. שאלתי היא האם טיפול פיזיוטרפיה יכול להועיל או להזיק, כמו כן אשמח לשמוע על דיקור סיני או כל דבר שיכול להקל את הכאב. אגב, אני בת 50 ומאז שהתחילה הבעיה מרגישה כמו בת 100 תודה ויום טוב
פיסיותפריה נכונה יכולה להואיל.דיקור סיני יכול להקל את הכאב. יש תרופות נוספות בשורת התרופות נגד דלקת