בהמשך לתשובתך מטה-כאבים בטן ימנית +גב
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תודה על תשובתך. שאלתי היא האם לא היו אמורים לראות את זה בבדיקות לפני חןדשיים שביצעתי?? ביצעו לי אולטרהסאונד בטן עליונה וכליות ללא ממצאים ובדיקת שתן שיצאה תקינה פרט לכמות של 25 אריתרוציטים שעל פי הרופא היתה זניחה היות ואני לאחר לידה. מה עליי לעשות כרגע? האם לגשת למיון או לחזור לרופא המשפחה ולבקש עוד בדיקות?
שום בדיקה אינה מושלמת ויש טעויות ולכן טוב לחזור לעיתים.יש מקום ליעוץ נוסף עלידי רופא המשפחה