כאבים
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי, בת 23.5 ויש לי כבר 4 חודשים בערך כאבים בגב התחתון בצד ימין וגם בישבן בצד ימין וגם במפשעה בצד ימין וגם בכל האזור של העצם שם(קוראים לזה אולי מפרק הירך?? או משהו כזה בערך) וגם באזור של קצת מתחת לגב התחתון ובכלל כל האזור של הישיבה כואב לי . לא יכולה לשבת רצוף יותר מ10 דק כי אז זה מתחיל להציק . כעיקרון זה מתחיל כאי נוחות תמידית וכשאני יושבת (או שוכבת) זה מתחיל לשרוף ואם אני יושבת רצוף יותר מ10 - 15 דקות זה מתחיל לכאוב ולעיתים רחוקות יש דקירות. מה זה יכול להיות?? ושאלה נוספת פיזיוטרפיה ושחייה יכול לעזור?? מחכה לתשובה. תודה והמשך יום טוב
זה יכול להיות ביטוי של מחלה ניוונית של דיסקות בין חוליתיות, או של דלקת במפרקים הסקרואיליאקלים, או בעיה במפרק הירך או בצד חיצוני של קצה עצם הירך. עד שאין אבחנה ברורה אי אפשר לדבר על טיפול