כאב באצבע
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בימים האחרונים אני חשה בכאב קל / תחושה של מתיחה עת כיפוף / סיבוב האצבע והאמה . אני חשה בהן גם בעת הרמה ושימוש באצבעות . זה התחיל רק באמה וכעת גם באצבע . אין נפיחות /אודם רק רגישות מעין מתיחה רופאת המשפחה הביטה לי דיקלורן-גל ל-7 ימים , לאחר 3 ימים אין הקלה להיפך הצטרפה אצבע נוספת מה זה יכול להיות ? מה אתה ממליץ לעשות ?
לקריאה נוספת והעמקה
זה יכול להיות דלקת של גידים של מפרקים או לחץ על עצב . הטיפול בג'ל של דיקלופנק(זה השם הגנרי) אינו ממש יעיל ואם יש צורך בטיפול עדיף בכדורים