קרע בגיד כתף ימין
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בן 65 נפלתי על כתף ימיןולאחר בדיקות MRI התקבלו התוצאות הבאות: מצב ה-RC מודגם קרע קצר בעובי חלקי בנקודת האחיזה של גיד ה-SS ל-GT באורך של כ-7 מ"מ עם תפליט בחלל הקרע.גדם הגיד מעובה טנדינוטי בצקתי. שאלתי היא, האם דרוש ניתוח או יש דרכים אחרות לטיפול. תודה לתשובתך.
מדובר בקרע חלקי שאינו פוגם בפעילות השריר ואין סיבה למהר לניתוח. הסיבה לניתוח תהיה המשכות הכאבים והגבלה תפקודית למרות טיפול ( לא ניתוחי ) .
שלום דוקטור אני נמצא כעת בשלב של אחרי טפולי פיזיותרפיה כ-16 פעמים אשר הניבו תוצאות מצוינות בתחילה,אולם אחר כך החלו לי כאבים ונראה כי יש לי נסיגה ,התחילו כאבים ,והיכולת המוטורית ירדה.האם זה בגלל פעילות אגריסיבית מדי? מה הדוקטור מציע לי,כהמשך טיפול ?