משיכת אצבעות
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דר שאלתי בנוגע למשיכת אצבעות, לפעמים אנ נוהג למשוך את האצבעות כדרך להוציא קליקים לפעמים יוצאים ולפעמים לא. רציתי לדעת האם הדבר מסוכן שכן שמתי לב שהשורש האצבע ממש יוצא מהמקום וחוזר. הדבר לא מלווה בכאב אבל בכל זאת אולי נוצר נזק עם הזמן? כמו כן מה קורה בזמן שהאצבע נמשכת החוצה וחוזרת? תודה
זה לא מסוכן. לאצבע אין שרש . בעת משיכה של האצבע נוצר במפרק ואקום ובעקבותיו כניסה של כמות קטנה של גז חנקן ( המהווה 80% מהגזים באויר וכמובן גם בדמנו ונוזלי גופנו)מה שגורם לשחרור פתאומי של התת לחץ במפרק וקול נקישה