בליטה מעל הסטרנום
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לאחרונה (חודש-חודשיים) יש בליטה, כמו מדרגה, שהופיעה בקצה התחתון של הסטרנום מתחת לעור. הורדתי בחודשים האחרונים כ-8 ק"ג, 10% ממשקל הגוף שלי. מדי פעם מגרד לי בנקודה הזו, אך חוץ מזה אין כאב או סימנים חיצוניים. הבליטה מתחת לעור ומרגישה כמו כיפה קטנה מעל העצם האחרונה של הסטרנום. מה זה יכול להיות? תודה מראש
ככל הנראה זיז הקסיפואיד
אם כך, מדוע- 1. יש גירוד קל מדי פעם 2. לא הרגשתי בבליטה אף פעם, רק בחודשים האחרונים התחלתי להרגיש בה. האם יכול להיות קשור לירידה במשקל? האם יש הצטברות שומן באזור הקסיפואיד אצל אנשים עם משקל עודף? תודה רבה