כאבים בעצם
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בת 29 סובלת מעקמת ומכאבי גב. לאחרונה יש לי כאבים בעצם קטנה הממוקמת מתחת לחזה השמאלי. שאני נוגעת זה כואב ולפעמים כואב חזק גם בלי נגיעה.העצם ממוקמת ממש מתחת לחזה השמאלי ולא הרגשתי עצם זו בצד ימין. השאלה שלי למה זה קורה.. האם יכול להיות מבעיות הגב..? אציין שיש לי תינוק שאני מרימה באופן יומיומי.. האם יש קשר? ומה עליי לעשות להקל על כאביי..
העצם היחידה שיכולה להיות שם היא צלע. יש להניח שמחמת העקמת יש אסימטריה במבנה בית החזה . צריך אם כן לבדוק האם יש פגיעה כל שהיא בצלע ולפעול בהתאם