פגיעה בצלע
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני מתאמן בקראטה מס' שנים. לפני חצי שנה ספגתי במהלך האימון בעיטה חזקה מאוד לאזור הצלעות. הכאבים היו מאוד חזקים וכל פעולה כמו נשימה עמוקה, קינוח אף וכד' גרמו לכאב חד, בימים הראשונים. במשך מס' שבועות לא יכולתי לישון על צד שמאל (שספג את המכה). אורטופד שביקרתי אמר כי אין טעם לבצע צילום, כי בין אם זה סדק או שבר, אין טיפול מיוחד,כי לא ניתן לקבע את המקום, אלא רק מנוחה. לאט לאט הכאבים עברו, אבל כיום, לאחר חצי שנה עדיין יש לי רגישות באזור במידה ואני מקבל מכה עדינה, או מופעל לחץ. האם הדבר נורמלי, והאם ניתן לעשות משהו? בתודה מראש אריק
לעיתם רחוקות שבר של צלע אינו מתאחה והכאב נמשך. הטיפול כאן מיועד להקל על הכאב והוא ניתוחי כלומר קיבוע פנימי של השבר
צריך לבדוק האין מדובר במצב של שבר שלא התאחה. אם כן הטיפול הוא קיבוע פנימי