כאבי שרירים ברגליים
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני שלי ואני בת 15,אני סובלת מכאבי שרירים כבר כמה שנים ,אני חושבת שזה לגיטימי לחלוטין אלו בטח כאבי גדילה ,אבל אני ככבר בת 15..ואני כמה פעמים בחודש קמה בשעות המאחורות של הלילה ובוכה ללא הפסקה על הכאבים,ומה שמרגיע זה כדורים וזה גם אחרי זה מה ,אני רוצה להפסיק לקחת אותם! ,הכאבים מגיעים גם ללא התעמלות ,אני רוקדת אוהבת לרוץ וכ'ו..אך לא בהכרח הם מגיעים בגלל הספורט,הייתי אצל אורטופד הוא לא יודע מה להגיד ,מיפוי עצמות דחינו כל אפשרות והוא אמר שהוא גם לא ממליץ,אז ...מה אני אמורה לעשות ?! אשמח אם תעזרו לי ! :)
חפשי את האורתופד או רופא ספורט או רופא משפחה שידע לעשות אבחנה נכונה. כאבי גדילה - אם יש בכלל דבר כזה מדובר בכאב בגיל 4-8