יש שאלה קטנה לגבי איזה שבר.
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אוקיי לא מזמן שברתי את הרגל.. קצת מעל הקרסול . עכשיו החזירו לי את העצם למקום ושמו גבס . בהתחלה חשבו לעשות ניתוח אבל ירדו מהעניין.. עכשיו השאלה היא.. לפני כמה ימים היה לי ביקורת וראו שהעצם קצת זז מהמקום הם קראו לזה תזוזה קלה . עכשיו הם אמרו שלא צריך לעשות כלום בנידון ושלא השלכות עתידיות , עכשיו אני רק בן 16 וחצי ואני קצת מפחד מניתוח למרות שהם לא תהיה ברירה אני יעשה. אבל יהיו השלחות בעתיק? אני יצלע ? בכלל שעצם קצת סטתה מהמקום ? מה כדאי לעשות בבקשה כי הזמן הולך ואוזל .
איני יכול לענות בלי לראות את הצילומים
אם אני רוצה לבוא אלייך לחוות דעת נוספת אתה עובד אם מושלם? אנחנו רוצים לבוא לחוות דעת נוספות ונביא אליך את הצילומים