שבר בכף הרגל במסרק החמישי
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני 8 ימים התעקמה רגלי ומעדתי. בצילום נקבע שבר במסרק החמישי שאינו מגיע לאצבעות. אין רגישות בקרסול או באצבעות. גובסתי בסד גבס, שיורד הערב. אין לי כרגע כאבים ואני הולכת עם הגבס.נאמר לי שהריפוי הוא עד חודשיים. הבעייה היא שאני טסה בעוד 3 ימים ואצטרך ללכת יותר מאשר אני עושה זאת בביתי. השאלה היא מה יכול להקל על ההליכה? האם יש אמצעי אורטופדי כל שהוא? האם הליכה מרובה מזיקה במצב כזה? תודה
סנדל כירורגי ( מיוצר על ידי DARCO )