תשובות של c.t ומיפוי עצמות
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אני צריכה את העזרה שלך. עברתי תאונת עבודה ועשו לי מיפוי עצמות במיםוי כתוב קליטת יתר פתולוגית בזיז לטרלי של חוליה 2 L מימין רציתי לדעת מה זה אומר. ובנוסף עשו לי C.T ששם כתוב משהו אחר. כתוב בגובהה L5-S1 עיבוי קל של ה-PLL המשיק לקדמת השק התקאלי. רציתי לדעת גם מה הפירוש של זה והאם זה יתכן שעברתי את התאונה לפני כשלוש שנים ועדיין סובלת מכאבים וחוץ מלתת לי כדור נגד כאבים לא נותנים לי כלום.
לכל חוליה שי שני זיזים הפונים הצידה ונקראים זיזים רחביים או לטרליים . קליטת יתר בזיז כעזה עלשויה להעיד על שבר של הזיז ( שקרוב לודאי התחבר כבר) הממצא הCT חסר חשיבות ואינו תוצאה של תאונה \