רגל עץ
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! כאשר השריר מתקצר כתוצאה מרגל עץ, האם הוא חוזר למצב הקודם? אם לא אז אחרי כמה שנים של אימון לא אוכל לקפל את רגלי כי השריר התקצר? האם זה מחזק את השריר? מה החסרונות העיקריים בLOW KICK לשריר והאם יש יתרונות? תודה רבה מראש! לא מצאתי תשובות לשאלותיי בגוגל..
אני לא יודע מה זה רגל עץ . אני מתאר לעצמי שזה רגל ששריריה נוקשים בעקבות חבטות. ובכן זו עצמה תוצאה ולא סיבה למשהוא . שרירי שנחבל קשות נגרמות לו חבלות ברמות שונות החל מקרעים של הסיבים וקלה בבצקת התוצאה תהליך של הצטלקות והחלפת רקמתשריר בריאה ברקמת צלקת שמטבעה היא מצטמקת עם הזמן וגורמת להתקצרות השריר. הדבר הוא בלתי הפיך