כאבים בעקב
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר אסא שלום, הבת שלי בת 10. היא נולדה עם גיד אכילס מקוצר בשתי הרגלים. ברגל השמאלית המצב יותר חמור. כבר שבוע היא מתלוננת על כאבים בעקב ברגל שמאל תוך כדי הליכה או ריצה. הכאבים רק מחמירים וביומיים האחרונים התפשטו גם לקרסול. הרגל לא נראית נפוחה. יש לציין שהבת שלי מאוד פעילה ורצה המון. האם זה יכול להיות דלקת בגיד אכילס? האם יש צורך לגשת לאורטופד או ניתן לבצע מתיחות ויותר מנוחה לרגל?
לקריאה נוספת והעמקה
דלקת של גיד אכילס זה אפשרותאחת. אפשרותאחרת זה מחלת "סבר". אורתופד יוכל להבדיל בין השתיים