שבר במסרק 5 שלבי טיפול
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אני בחור בריא בן 33. לפני שבוע נפל לי על הרגל חפץ כבד ובצילום אובחן: "שבר במידשפט מסרק 5 כף רגל שמאל,ללא תזוזה" מה הם שלבי האיבחון וכיצד ניתן לצפות את משך תהליך ההחלמה. נאמר לי להגיע לביקורת לאחר שבוע. האם זו תהיה הביקורת האחרונה ואחריה פשוט יסגרו להרבה זמן? האם ניתן לעשות בדיקות שבועיות ואז במידת האפשר, אולי להתחיל שיקום? תודה רבה.זיו
שבר של המשט החמישי ללא תזוזה יחלים תוך 4-6 שבועות אם לא יחול שינוי משמעותי במצב הרגל כעבור שבוע ניתן לחכות עוד 3 שבועות ולבצע צילום . אם יש סימני חיבור משביעים רצון אפשר להתחיל בשיקום