כאבים עזים בשוק ימין
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אבי בן 70 ברקע סוכרת מאוזנת ומטופלת. מזה חודש כאבים עזים בשוק ימין אשר לא מרפים 24 שעות. בתנוה הם נסבלים אולם במצב מנוחה/שינה בלתי נסבלים והוא מתעורר מס פעמים בלילה ןמתהלך. בסיט עמש תחתון נמצאו בלטי דיסק בין היתר בחוליות L5L6L4L5 ניתנה ארוקסיה ל 10 ימים ללא כל שיפור. מה עושים? הכאבלא נסבל? האם פזיוטרפיה ומכות חשמל יעזרו? ואיזה משכך כאבים יכול לעזור לו להפחית את הכאב? תודה מראש
הדבר הראשון שיש לעשותו הוא לבדוק את אביך ולשלול בעיה של אספקת דם לרגל .