אתופן
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. אני בן 58. עקב כאבים קשים בגב הלכתי לאורטופד והוא אמר שיש לי דלקת ונתן לי תרופה בשם "אתופן". הוא נתן לי אתופן 400 מ''ג פעמיים ביום- בבוקר ובערב למשך 10 ימים. קראתי בעלון המידע ובתופעות הלוואי שאין להשתמש למשך זמן ממושך בתרופה וכי מומלץ להשתמש במינון הנמוך ביותר. בנוסף, כתוב שהתרופה עלולה להגדיל את הסיכוי להתקף לב ולשבץ מוחי. האם להמשיך לקחת אותה? הדברים שקראתי הפחידו אותי.והאם אין תחליף לתרופה, לתרופה פחות מסוכנת? בנוסף מזה כחצי שנה אני נוטל כל יום בערב אומפרקס עקב צרבת, האם מותר לקחת גם אומפרקס וגם אתופן יחד? תודה רבה מראש על העזרה. זאב.
המינון המותר של אתופן מגיע עד 1200 מ"ג ליום רצוי לקחת עם אומפרדקס בכדי למנוע נזק לרירית הקיבהלמעשה במקרה כמו שלך חובה לקחת