מה אומרת האבחנה
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בתי בת 12.6 התעוררה באמצע הלילה כתוצאה מכאבים בחלק העליון של הירך. הכאבים המשיכו גם במשך היום כשבבוקר היה קושי להזיז את הרגל. אורתופד שבדק אותה העלה חשד שמדובר ב- SCFE.הפנה בדחיפות למוקד לביצוע צילום רנטגן ובדיקות דם. חיפשתי על כך חומר באינטרנט אך הכל היה מקצועי מדי ולא הבנתי. מה משמעות האבחנה? האם מדובר במשהו מסובך, מסוכן? תודה
האבחנה לא כל כך סבירה סבירל הניח שמדובר בסינוביטיס חולפת והבדיקה הדרושה היא בדיקת על שמע ורק אחר כך צילום .