CT צוואר
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בבדיקת CT שעברתי לאחרונה נמצא : "במרווח C4-C5 מודגמים אוסטאופיטים אחוריים בגופי החוליות ושינויים ניווניים במפרקים האונקו-ורטברליים הגורמים להיצרות קשה של הנקבים העצביים. מודגמת בליטה אחורית של הדיסק. מודגם ניוון הדיסק עם תופעת ווקום". אשמח אם תוכלו להסביר מה הדבר אומר, במיוחד ההיצרות הקשה. תודה רבה.
לקריאה נוספת והעמקה
הדבר אומר שינויים ניווניים כרוניים עם היצרות של החורים דרכם יוצאים העצבים מחוט השדרה אל מחוץ לעמוד השדרה לכוון הגפיים העליונים
תודה. האם מדובר בבעיה קשה או קלה? יש לי כאבים בידיים ובכתפיים. האם זו יכולה להיות הסיבה ?