תשובת CT
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאימי יש כאבים בשתי הידיים ושלחו אותה ל CT בתוצאות כתוב ממצא בעצם הסקפואיד שבו מודגם נגע ליטי מלווה בחוסר קורטקס בחלקו הפרוקסימלי נושק לקורטקס בחלקו הדיסטלי גבולותיו בילתי סדירים ומלווה בגבול סקלרוטי דקיק וסמיכותו רקמה רכה. כמו כן ניצפו מוקדים ליטיים דעירים בודדים ביתר העצמות הקרפליות. אשמח לקבל הסבר מה הם ממצאים אלו וכן האם מחשיד לגידולים כלשהם וכן אשמח על ייעוץ מה לעשות בנידון ואלו עוד בדיקות אם צריך כדאי לעשות. בתודה מראש שרית
שלום שרית עד שלא יוכח אחרת יש מקום לחשוד שמדובר בגידול . ברור מלא יעשה על יד מר"י בברכה ד"ר אסא לב אל