כאב בצלעות
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לפני כשנה במהלך ניסיון לקפל עגלה סרבנית, תקעתי לעצמי את ידית העגלה בתוך הצלעות, מה שגרם לכאב עז במשך כמה שבועות. מאז קרה לי כבר פעם שניה שבעקבות מאמץ מיוחד על שרירי הבטן חזר לי אותו כאב בכל פעם לכמה שבועות. האם אמנם אין מה לעשות? אציין שמכיון שהבנתי בעבר שאין טחפול לשבר בצלעיות לא טרחתי לבצע שום בדיקה או אבחון.
אפרים שלום רב חשוב לאבחן שבר בצלעות שכןיש סכנה להוצרותחזה אויר. במקרה שלך סביר להניח שסכנה זו כבר חלפה אבל אינך יודע בודאות שמדובר בשבר של צלע ולא בפגיעה בשריר דופן הבטן
בכדי לאבחן אם מדובר בשבר או פגיעה בשריר? דבר נוסף, אם מדובר בפגיעה בשריר יש מה לעשות?