כאבים באמה ובשורש כף היד
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מזה שבועיים יש לי כאבים באמה ובשורש כף היד, הכאבים גוברים לאחר מאמץ ביד ואחרי שינה. הכאב העיקי זה בשורש כף היד- תחושה של שרפה וכאב שבא והולך. (אני עובדת בניקיון- אולי קשור?) עד עכשיו לא כ"כ הפריע לי אבל לאחרונה זה מחמיר ונעשה ממש כואב כשאני משתמשת ביד. מה זה יכול להיות? תודה רבה.
תמי שלום יש כמה אפשרויות כמו דלקת של גידים או נזק לסחוס המשולש ועוד . אין טעם למנותן בלי בדיקה מדוקדקת שתצמצם את האפשרויות בברכה ד"ר א. לב אל