משמעות בדיקת MRI
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר אסא שלום, לאחרונה אבי עבר תאונה עם קטנוע וכבר מספר שבועות לאחר המקרה הוא סובל מכאבים בכתב וביד ימין שבה נפגע במהלך התאונה. בעקבות כך הופנה לביצוע בדיקת MRI ובסיכום נכתב "קרע בעובי מלא בגיד הסופראספינטוס סיבים אחוריים שמתפשט לאינפראספינטוס וקרע ארטיקולרי בעובי חלקי בסיבים הקדמיים של הסופראספינטוס וזיז סובאקרומיאלי." אשמח לדעת מה זה אומר ועד כמה זה חמור? תודה רבה.
לקריאה נוספת והעמקה
זה אומר שיש קרע של הגיד הנ"ל. מעל גיל 60 תמצא קרע כזה במרבית האוכלוסיה והוא ללא מחושים על פי רוב. מנגד יתכן שהוא נגרם בתאונה . החומרה נקבעת לפי הליקוי התפקודי