כאבים לאחר גיבוס
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום,לפני כשבועיים אימי בת ה55 נפלה ושברה את הקרסול,למחרת גיבסו לה את הרגל עד הברך,מאז היא סובלת מכאבים שחוזרים ונעלמים באותה הרגל בעיקר כשהיא קמה מהמיטה ומניחה את הרגל המגובסת על הרצפה בלי דריכה כמובן,כמו כן האצבעות ישר נהיות אדומות ואפילו אף כחולות,האם הכאבים נורמליים למרות שחלפו כבר שבועיים מאז הנפילה ומתי אמור לחלוף?באיזה מצב של כאב צריך כבר לפנות לטיפול,כמו כן עליי לציין שאימי סובלת מפריצת דיסק,האם יש קשר לכאבים??
התופעה נגרמת עקב הצטברות הדם ברגל כשהיא כלפי מטה והיא שכיחה ביותר. הבעיה תחלוף עם הזמן