קליקים
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד?ר, יש לי קליק בשורש יד שמאל כאשר אני מיישר אותה כלפי מעלה לסירוגין. אני יודע שזה כתוצאה מנגינה לא נכונה בפסנתר במשך כמה חודשים. מה זה מסמן והבנתי שזה יכול להיות פגיעה ברצועות ואז אי יציבות של השורש וכתוצאה מכך שינויים ניווניים בסחוס. האם זה ייתכן מכיוון שלא הייתה איזשהי פגיעה טראומתית באיזור, אולי זה יכול להיות משהו אחר ובכלל, כיצד מטפלים? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
קרקושים אכן יכולים להיות תופעת לואי של גמישיות יתר או חוסר יציבות שלמפרק. הקרקוש כשלעצמו אינו גורם לנזק. חוסר יציבות של מפרק עשוי לגרור שחיקת סחוס.