כאבים בכף הרגל ובשוק
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, רקע כללי: חולת פיברומיאלגיה, שנה וחצי לאחר ניתוח כריתה חלקית בשל פריצת דיסק חוליות L4-L5, לפני יומיים אירוע נפילה ומכה בשוקי הרגל ללא השלכות כאב לאחר מכן לבד מרגע קבלת המכה. תאור: היום החלו כאבים עזים (בגלים) בשוק ובחלק העליון של כף הרגל, הכאבים בעיקר בזמן ישיבה ובזמן שהרגל באוויר, בזמן דריכה על הרגל אין כאב גם לא במגע, ללא נפיחות. ???????????למה הכאבים?
יום נוסף עם כאבים רק שהפעם הכאבים מתמקדים באזור הקרסול השמאלי ובחלק העליון של כף הרגל, בזמן מנוחה של הרגל אין כאב אולם עם כל תנועה קטנה של הרגל קיים כאב מתיש