כאבי שריר ברגליים לצד שריר התאומים כלפיי חוץ
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב , אני עוסק בכושר גופני אינטנסבי במהלך החצי שנה האחרונה יש לי כאב עז ברגליים (ברגל אחת הכאב חזק יותר) מתחת הברך לצד שריר התאומים כלפיי חוץ . מה זה יכול להיות ומה ניתן לעשות כדי להפחית את הכאב? אני לא יכול לנוח כי במסגרת העבודה שלי אני חייב כושר גופני אינטנסבי
זה יכול להיות הרבה דברים וכדילהגיע לאבחנה מדוייקת צריך קודם כל למקם במדוייק את מיקום הכאב ולאפיין את התנהגותו