MRI של אגן ומפרקי ירכיים
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בת 40 עקב כאבים חזקים במפרק הירך, נשלחתי למיפוי עצם אשר הראה קליטה מוגברת, ובעקבות זאת MRI. בתשובה : 1) הודגם באזור של האיסכיום תהליך בגודל כ- 9 מ"מ סובקורטיקלי בעל סיגנל גבוה ב- T2 וסיגנל נמוך ב- T1 ומקבל האדרה לאחר הזרקת גדולניום. 2)ממצא נוסף גנגליון ציסט בגודל 23X15 מ"מ צמוד לאספקט הקדמי של הלברום העליון. בבקשה עזרה... מה כתוב? במה מדובר??
לקריאה נוספת והעמקה
שניממצאים: האחד בעצם הבושת טיבו אינו ברור ויש לראותו באמצעותבדיקותדימות כמו ט"מ . השני הנו שלפוחית עם נוזל הצמודה לשפתי המרחשת של מפרק הירך סביר להניח עקב קרע של השפתיים (לברום)