ברך.....
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אוקי אני בן 14 בריא אוכל בריא עושה ריצות אבל שמתי לב לזה שאם אני מכופף את ברך ימין ואז נועל אותה יש לי כאב חד כזה אבל ניסבל אפשר להגיד בפנים הברך אבל לא באמצע יותר לכיוון של מיתחת לפיקה אבל שנוגעים זה לא כואב הכאבים האלה מופיעים גם בעליות לפעמים גם בירידות מדרגות ונגיד אם אני על רגל אחת ומכופף אותה וללכת לרופא אני לא רוצה לא צריך להדאיג את ההורים תודה.
מה שאתה מתאר יכול להתאים לכמה בעיות( כללית זה נקרא תסמונת כאב קדמת הברך). .בכדי לעשות אבחנה מדוייקת צריך לבדוק אותך