כאבים בישבן בהריון
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ושלום רב, בת 29 בהריון שבוע 15, החל משבוע 12 כאבים בישבן השמאלי שמקרינים לרגל ומידי פעם גם לצד ימין , הייתי אצל אורטופד בדק ונתן לי משחה הומופטית טראומיל, לא ממש עוזרת, שלשום בערב הייתה לי תחושה מוזרה ברגל שמאל, פחות חזק מרגל רדומה אבל מין חולשה כזאת, זה די מלחיץ אותי ורציתי לדעת האם יש קשר להריון ובשבעות ככ מוקדמים, הרופא נשים עשה לי אולטרסאונד פנימי הוא בדק באזור ולא ראה מדהו מיוחד וטען שהכאב כתוצאה מההריון אשמח לתגובתך תודה
לקריאה נוספת והעמקה
לא סביר שהכאב הנו כתוצאה מן ההריון